ד"ר ברק בר-זוהר

סטנדרטים מקצועיים להוראה מרחוק – פרק 3

  1. ראשי
  2. תו חינוך
  3. סטנדרטים מקצועיים להוראה מרחוק – פרק 3

!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים

קישור לפורטל מס"ע

ככל שלמידה מרחוק הופכת להיות נפוצה יותר, על המורים לנסות למצוא דרכים נוספות לייצר סביבת למידה יעילה עבור התלמידים. לכן, חשוב לוודא שפרקטיקות ההוראה המקוונת עונות על אותם סטנדרטים של השיעורים הכיתתיים ומאפשרות לתלמידים להתרכז בצורה מיטבית. לשם כך, בשלב ההכנה לשיעור, על המורים לדאוג לכמה דברים:
הימנעו מבלגן או מעומס של קישוטים ברקע החלל ממנו אתם מלמדים,
ודאו כי התאורה טובה
השאירו חיות מחמד וילדים מחוץ למסגרת
השקיטו רעשי רקע

לאיכות הטכנית של המחשב והמיקרופון יש השפעה מכרעת על רמת הקשב של התלמידים. לכן, עליכם לוודא שאתם מחוברים לאינטרנט מהיר, שאין יותר מדי אתרים פתוחים בדפדפן, שאתם משתמשים בפלטפורמת הוידאו-צ'אט הנוחה והמתאימה ביותר ושהתלמידים רואים אתכם בצורה ברורה ככל האפשר, אפילו משתי מצלמות במידה וקיימת אופציה כזו.

ארגון זמן נחשב לחלק בלתי נפרד מהוראה איכותית, על אחת כמה וכמה בהוראה מקוונת.

אולי מעניין אותך גם?

ספרות ילדים: היסטוריה, מבט ביקורתי והקשר ישראלי – פרק 75

ד"ר ברק בר-זוהר צולל אל מעמקי הנפש וההיסטוריה של ספרות הילדים ומשיב לשאלות הבאות: כיצד נוצרה ספרות הילדים? היכן התחילה? מהם המאפיינים שלה? ועוד…
לעמוד הפרק
תפריט