ד"ר ברק בר-זוהר

אסטרטגיות להצלחת סטודנטים ומניעת נשירה מקורסים מקוונים – פרק 7

  1. ראשי
  2. תו חינוך
  3. אסטרטגיות להצלחת סטודנטים ומניעת נשירה מקורסים מקוונים – פרק 7

!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים

קישור לפורטל מס"ע

יותר ויותר סטודנטים במכללות ובאוניברסיטאות נרשמים לקורסים מקוונים בתקווה להצליח לשלב בין דרישות הקורס, חייהם האישיים, הצלחתם האקדמית ושאיפותיהם לפיתוח קריירה. לצורך ההמחשה, ב-2016, יותר מ-6.3 מיליון סטודנטים, המהווים כ-33% מכלל הסטודנטים האמריקאים, בכ-4,700 מוסדות השכלה גבוהה בארצות הברית, השתתפו בקורס מקוון.

עם זאת, אחד הגורמים המרכזיים לנשירה מוגברת של סטודנטים מקורסים מקוונים הוא חוסר היכולת לחלק את הקשב בין המרצה, תכתובות הסטודנטים, המטלות ורשימות הקריאה. בנוסף, חלק מהסטודנטים מדווחים על חוסר עניין, חוסר ריכוז וקשיים טכניים.

על רקע זה, מוצעות אסטרטגיות לשיפור הישגי סטודנטים ושימורם במסלולים אקדמיים הכוללים למידה מקוונת.

אולי מעניין אותך גם?

ספרות ילדים: היסטוריה, מבט ביקורתי והקשר ישראלי – פרק 75

ד"ר ברק בר-זוהר צולל אל מעמקי הנפש וההיסטוריה של ספרות הילדים ומשיב לשאלות הבאות: כיצד נוצרה ספרות הילדים? היכן התחילה? מהם המאפיינים שלה? ועוד…
לעמוד הפרק
תפריט