!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים

שיחה עם ד"ר חגית קליבנסקי, ד"ר אדם הישראלי וד"ר אופיר שפר, חוקרי חינוך בלתי פורמלי, על התחום. כשאנחנו מדברים על חינוך מסוג כזה – למה בדיוק אנחנו מתכוונים? מדוע חשוב להתבונן בפעילויות המגוונות והשונות שנהוג לקטלג תחת חינוך מסוג כזה – במסגרת מחקרית אחת, ואיפה אנחנו יכולים לראות פעילויות חינוך בלתי-פורמליות בישראל ומה תרומתן הפדגוגית והחברתי

אשמח לשמוע מה חשבתם על השיחה ומה תרצו לשמוע בעתיד,

ד"ר אסף שטיין.
asafs@macam.ac.il

מוזמנים לכתוב לנו בעמוד הפייסבוק של מכון מופ"ת, או אלי למייל
ולספר מה חשבתם על הפרק? מה עוד תרצו לשמוע?

אולי מעניין אותך גם?

פרק 8: על פער דיגיטלי (חלק ב') קולות הסטודנטים שנאבקים להישאר מחוברי.ם

איך נראים החיים (באופן כללי ובפרט בימי קורונה) בלי חיבור סלולרי יציב? מה המשמעות של נגישות או אוריינות נמוכה לכל התשתיות הדיגיטליות בשגרה ובמיוחד…
לעמוד הפרק
תפריט