!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים

איך נראים החיים (באופן כללי ובפרט בימי קורונה) בלי חיבור סלולרי יציב?
מה המשמעות של נגישות או אוריינות נמוכה לכל התשתיות הדיגיטליות בשגרה ובמיוחד בימי חירום ומגפה?
בשני הפרקים הקרובים ניכנס למצב למידה על הפער הדיגיטלי. נדבר על המושג באופן כללי, ובפרט על הפער בין החברה היהודית לערבית בישראל.
אני, ד"ר אסף שטיין והאורחים שלי לשני פרקים אלו הם החוקרים ד"ר האמה אבו-קשק וד"ר יונתן מנדלס.

למאמרם של יונתן והאמה בנושא, מתוך בטאון מכון מופ"ת בנושא אי-שוויון בחינוך:

https://bitaon.macam.ac.il/articles/12682

לסקירה והתייחסות למאמרים מבימת הדיון בגיליון הבטאון בנושא אי-שוויון:

https://bitaon.macam.ac.il/articles/12841

מוזמנים לכתוב לנו בעמוד הפייסבוק של מכון מופ"ת, או אלי למייל
ולספר מה חשבתם על הפרק? מה עוד תרצו לשמוע?
אסף  asafs@macam.ac.il

אולי מעניין אותך גם?

פרק 8: על פער דיגיטלי (חלק ב') קולות הסטודנטים שנאבקים להישאר מחוברי.ם

איך נראים החיים (באופן כללי ובפרט בימי קורונה) בלי חיבור סלולרי יציב? מה המשמעות של נגישות או אוריינות נמוכה לכל התשתיות הדיגיטליות בשגרה ובמיוחד…
לעמוד הפרק

פרק 5 – מהייטק להוראה (חלק א'): מאחורי הקלעים של קליטת מוסבי הייטק בבית הספר

שיחה עם נחום חופרי, ראש מנהלת מהייטק להוראה, שהוא מגדיר כ-"מחלקת משאבי האנוש למוסבי ההייטק בישראל". נשמע ממנו מדוע הוקמה המנהלת ואיך תוכלו להיעזר…
לעמוד הפרק
תפריט