משוב דיאלוגי

  1. ראשי
  2. MOD
  3. משוב דיאלוגי

!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים

כיצד ניתן לחקור את הפרקטיקה וללמוד מתוך ההוראה בכיתות? כיצד ניתן לפרש מה קורה בשיעור ע"י זיהוי בעיות, הזדמנויות והצעת חלופות דיון, הכוללות יתרונות וחסרונות? כיצד מפתחים רגישות, פרשנות ושיקול דעת של המשתתפים בשיחה?

 

אולי מעניין אותך גם?

מסגור מחדש

מסגור מחדש של סוגיה הוא למעשה הצעת פרספקטיבה חדשה להתבונן ולדון בה. הוא מעודד הרחבה והעמקה בהבנת הסוגיה ובחינת כיוונים חדשים להתבוננות. צפו בסרטון…
לעמוד הפרק
תפריט