מה בין דוגמה אישית ואישיות לדוגמה?, טלי חגשורי

  1. ראשי
  2. MOD
  3. מה בין דוגמה אישית ואישיות לדוגמה?, טלי חגשורי

!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים

 

תקציר:

מה ההבדל בין דוגמה אישית לבין אישיות לדוגמה? הסרטון מדגים את ההבדל בין דוגמה אישית לבין אישיות לדוגמה, ומסביר כיצד מידת ההלימה בין הערכים והפעולות בונה אמון ואותנטיות. כך, אישיות לדוגמה פירושה לגלם את התכונות וההתנהגויות שאנחנו רוצים לעורר אצל אחרים והיא מעוררת השראה.

מידע נוסף:

להרחבת הידע בנושא הכשרת צוותים חדשים במרכזי סימולציות

מסמך זה נותן התבוננות רחבה על תכנית הסימולציות בחינוך ומציג את מטרותיה, את סל מיומנויות התקשורת הנדרש לניהול קונפליקטים, מהו תפקיד המנחה ועוד.

https://mofet.macam.ac.il/wp-content/uploads/2020/11/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%9C%D7%94%D7%9B%D7%A9%D7%A8%D7%AA-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-2018.pdf

 

להרחבת הידע בנושא סימולציות מקוונות

נייר עבודה זה מציג מודלים שונים של סימולציה מקוונת, הפועלים לפי עקרונות ה“קול קורא“ של משרד החינוך לקיום סדנאות סימולציה בחינוך.

מטרת המסמך היא להציג בפני מקבלי החלטות ובעלי עניין תוכנית פעולה לשימוש בסימולציה מקוונת כדי לפתח מיומנויות תקשורת בין-אישית בקרב מתכשרים להוראה ואנשי החינוך הלומדים ומלמדים מרחוק, וכן לקידום למידה חברתית-רגשית גם באמצעי מקוון זה.

https://mofet.macam.ac.il/wp-content/uploads/2020/11/%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A8-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-1-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA-2020.pdf

להרחבת הידע בנושא המהות של סדנת סימולציה בעת דחק ומצוקה

במסמך זה מוצעים קווים מנחים להרחבה מקצועית המתייחסת לתוכן המחובר להוויה הכללית ולאווירת הדחק השורה על כולנו בימים של המלחמה, שדרכם אנו מבקשים להוביל סדנת סימולציה.

https://mofet.macam.ac.il/wp-content/uploads/2023/11/%D7%A1%D7%93%D7%A0%D7%AA-%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%A2%D7%AA-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%A7%D7%94-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%99.pdf

לצפייה בפעילויות "שמים דגש" לקידום מיומנויות SEL

תבנית ליצירת פעילויות מקדמות למידה חברתית-רגשית המאפשרת הבניה רגשית לצד הבניה קוגניטיבית, תוך כדי חשיבה רפלקטיבית על התהליך. למידה הוליסטית כזו מסייעת לתלמידים לפתח אינטליגנציה רגשית וחוסן, תוך טיפוח של כישורי פתרון בעיות ויכולת להתמודד עם מצבי דחק. התבנית נוצרה על ידי אנשי חינוך באקדמיה בהשראת עבודתה של פרופ' סטפני ג'ונס והצוות שלה מאוניברסיטת הרווארד.

https://mofet.macam.ac.il/unit-blog/rolplay/

לאסופת חומרים בנושא חוסן

https://mofet.macam.ac.il/wp-content/uploads/2023/11/%D7%90%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%94.pdf

אולי מעניין אותך גם?

תפריט