!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים
Enhancing a quality culture in higher education from a socio-technical systems design perspective
Building on student mathematical thinking in whole-class discourse: exploring teachers’ in-the-moment decision-making, interpretation, and underlying conceptions
Making sense of student mathematical thinking: the role of teacher mathematical thinking
The position of student teacher practitioner research in teacher education: teacher educators’ perspectives
Achieving professional agency for school development in the context of having a PhD scholarship: An intricate interplay
Stimulating language awareness in the foreign language classroom: exploring EFL teaching practices
אולי מעניין אותך גם?
ארבע דרכים להתמודד עם טראומות שעברו תלמידים – פרק 83
ד"ר אבי גרפינקל מדבר על הדרכים להתמודדות עם טראומות שעברו תלמידים.
לעמוד הפרקקשיים של סטודנטים להוראה בהסתגלות לסביבה אקדמית – פרק 82
ד"ר ברק בר-זוהר בפרק העוסק בקשיי ההסתגלות של סטודנטים לתואר ראשון בחינוך.
לעמוד הפרקפיתוח מקצועי של מרצים להוראה – פרק 81
ד"ר ברק בר-זוהר מסביר כיצד ניתן להפוך סדנאות פיתוח מקצועי ליעילות, מספקות ומוצלחות.
לעמוד הפרק