ד"ר אבי גרפינקל משוחח עם ד"ר ליאת אייל על בינה מלאכותית בחינוך, לאור העליה המטאורית של Chat GPT. ד"ר ליאת אייל היא מרצה במכללת לוינסקי, וגם עומדת בראש ההתמחות: "הובלת חדשנות ועיצוב למידה דיגיטלית באקדמיה" במכון מופ"ת. היא עוסקת בחדשנות פדגוגית, עיצוב חוויית למידה וקורסים מקוונים.
איך מתמודדים עם העתקה מדויקת של תוצאות חיפוש ב- Chat GPT ע"י סטודנטים במטלות חקר וכתיבה במהלך הלימודים? אולי לאור הניצול לרעה של צ'אט ג'י פי טי במטלות חקר וכתיבה, מערכת החינוך צריכה לקיים יותר מבחנים ופחות מטלות? על זאת ועוד, בפרק המרתק שלפנינו.
ד"ר ברק בר-זוהר בחן את תופעת ארגוני ההורים-מורים (Parent-Teacher Association), ובקיצור PTA, ומצא כי היא רווחת בארצות הברית, אך כמעט ואינה נוכחת במדינת ישראל.