!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים

הדיבור שלנו כמרצים ומורים על הדור שנולד לתוך הסמארטפון מתאפיין בהרבה מאד סטריאוטיפים: הם נרקסיסטיים, הם כל היום בטלפון, לא חברותיים, לא קוראים…
האם זה באמת כך?
הפרק מוקדש לשיחה עם ד"ר ליאת יוספברג בן-יהושע וד"ר עמליה רן, מכותבות סקירת המידע "הלומדים החדשים בני דור הזד". ניסנו ביחד למפות כמה מאפיינים בולטים של התלמידים שנכנסים בשנים האלו ללמוד במוסדות אקדמיים. בנוסף שירטטנו כמה כיוונים לשאלה איך כדאי ללמד את הדור הזה?

== הפרק הוקלט לפני משבר הקורונה והמעבר ללמידה מרחוק ==

להורדת הסקירה המלאה
http://library.macam.ac.il/study/pdf_files/d13056.pdf

לעמוד הבית של מרכז המידע הבין-מכללתי במכון מופ
http://infocenter.macam.ac.il/

מוזמנים לכתוב לנו בעמוד הפייסבוק של מכון מופ"ת, או אלי למייל
ולספר מה חשבתם על הפרק? מה עוד תרצו לשמוע?
אסף
ד"ר אסף שטיין asafs@macam.ac.il

אולי מעניין אותך גם?

פרק 8: על פער דיגיטלי (חלק ב') קולות הסטודנטים שנאבקים להישאר מחוברי.ם

איך נראים החיים (באופן כללי ובפרט בימי קורונה) בלי חיבור סלולרי יציב? מה המשמעות של נגישות או אוריינות נמוכה לכל התשתיות הדיגיטליות בשגרה ובמיוחד…
לעמוד הפרק

פרק 5 – מהייטק להוראה (חלק א'): מאחורי הקלעים של קליטת מוסבי הייטק בבית הספר

שיחה עם נחום חופרי, ראש מנהלת מהייטק להוראה, שהוא מגדיר כ-"מחלקת משאבי האנוש למוסבי ההייטק בישראל". נשמע ממנו מדוע הוקמה המנהלת ואיך תוכלו להיעזר…
לעמוד הפרק
תפריט