!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים

רותי סלומון היא מהמומחיות שלומדות ומלמדות את נושא הלמידה מרחוק כבר יותר מ-20 שנה, וכמו חוקרת רעידות אדמה במדינה שבה זה נמצא מתחת לפני השטח, אבל אף אחד לא באמת מתמודד עם הסוגיה לעומק,  בבת אחת הגיע הרגע שלה לעזור ולשתף בתובנות. היא ערכה מפגשי הנחייה למאות משתתפים בכל פעם, ויחד עם שותפים לתחום למדה תוך כדי עשייה על הצרכים המשתנים של המורים. דיברנו בין היתר גם על האתגר של ללמד מסכים כבויים, ואיך מודל הלמידה של גאריסון עוזר לנו בכך.

מוזמנים לכתוב לנו בעמוד הפייסבוק של מכון מופ"ת, או אלי למייל
ולספר מה חשבתם על הפרק? מה עוד תרצו לשמוע?
אסף
ד"ר אסף שטיין asafs@macam.ac.il

אולי מעניין אותך גם?

פרק 8: על פער דיגיטלי (חלק ב') קולות הסטודנטים שנאבקים להישאר מחוברי.ם

איך נראים החיים (באופן כללי ובפרט בימי קורונה) בלי חיבור סלולרי יציב? מה המשמעות של נגישות או אוריינות נמוכה לכל התשתיות הדיגיטליות בשגרה ובמיוחד…
לעמוד הפרק
תפריט