Dr. Ainat Gubermanפרופ' אלן גולדרינג

שיחה עם פרופ' אלן גולדרינג בנושא מחסור במורים: אתגרים והזדמנויות – פרק 67

  1. ראשי
  2. תו חינוך
  3. שיחה עם פרופ' אלן גולדרינג בנושא מחסור במורים: אתגרים והזדמנויות – פרק 67

!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים

בפרק זה של תו חינוך, ד"ר דפנה גרנית-דגני פרופ' אלן גולדרינג בנושא מחסור במורים,
פרופ' גולדרינג
עוסקת במנהיגות ומנהל חינוכי ומכהנת כסגנית הדיקנית בביה"ס לחינוך  באוניברסיטת בנשוויל, טנסי, ארה"ב.

Peabody College, Vanderbilt University’s College of Education and Human Development.

בפרק זה של תו חינוך, ד"ר דפנה גרנית-דגני פרופ' אלן גולדרינג, אשר עוסקת במנהיגות ומנהל חינוכי ומכהנת כסגנית הדיקנית בביה"ס לחינוך ע"ש Peabody  באוניברסיטת Vanderbilt בנשוויל, טנסי, ארה"ב.

Peabody College, Vanderbilt University’s College of Education and Human Development.

למי שהפסיד את הרצאת המפתח של פרופ' אלן גולדרינג הזדמנות נוספת האזין לשיח משולב עברית ואנגלית בו מתארת החוקרת את הסיבות וההסברים למגמות החברתיות שמובילות לחוסרי מורים.

כיצד ניהול מיטבי של בית הספר יכול להוביל להתמדה של מורים ומניעת נטישת המערכת?  האם תחושת אוטונומיה יכולה להוביל  למשיכה למורים חדשים?

מוזמנים ומוזמנות לעיין בתקציר המחקר של פרופ' אלן גולדרינג שהוצג בכנס הבינ"ל "תשוקה ומקצועיות":

https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/2334/submission/586

לעיון בסקירת הספרות: מחסור במורים: רקע, אתגרים ודרכי התמודדות:

https://ebook.macam.ac.il/read/6/20082023#1

פרק מרתק!

מוזמנים להאזין 🎙🎧🎙

"תשוקה ומקצועיות" – סדרת פרקים של פודקסאט "תו-חינוך" של מכון מופ"ת, תלווה את הכנס השמיני בהכשרת מורים

"Passion and Professionalism in Teacher Education"

תשוקה היא דחף, שאיפה, רצון להשיג משהו, להגיע למיצוי והגשמה. לרוב, תשוקה היא זמנית ועוצמתית, והיא מתפוגגת כשכובשים את היעד. לעומת זאת, מקצועיות היא כבר הרבה יותר עקבית והיא היכולת לפתח מומחיות מתוך ניסיון, עם מחקר ועם אורך רוח.

אז, איך משלבים בין השניים? וכיצד מחברים בין תשוקה למקצועיות? ולמה כל כך חשוב ליצור התחדשות לצד מעקב? המצאה לצד מחקר? הרפתקאות חינוכיות לצד הערכה מתמדת?

על כל ועוד אלו נשוחח בפרקי פודקאסט "תו חינוך" של מכון מופ"ת שילווה את הכנס השנתי. בפודקאסט נארח מרצים, חוקרים, אנשי חינוך מנוסים מן הארץ והעולם שהשקיעו תשוקה ומקצועיות במחקר, בעשייה חינוכית ופרצו את גבולות הידע והרחיבו את המחשבה בתחומי החינוך, ההכשרה והפיתוח המקצועי.

נצא לדרך!

"Passion and Professionalism" – the new series of chapters in "tav-hinuch" the podcast by MOFET Institute, accompanies the 8th conference on teacher education.

Passion is a driving force, an aspiration, a desire to achieve something, to reach fulfillment. Usually, passion is temporary and intense, and it shines brightest when we conquer our goals. On the other hand, professionalism is much more consistent. It is the ability to develop expertise through experience, research, and a broad mindset.

So, how do we combine the two? How do we connect passion with professionalism? And why is it so important to create innovation alongside follow-up? Discovery alongside research? Educational adventures alongside continuous evaluation?

All of these topics and more will be discussed in the new chapters of "tav-hinuch" podcast by MOFET Institute, which will accompany the annual conference. In the podcast, we will host lecturers, researchers, and experienced educators from both Israel and around the world, who have invested passion and professionalism in research, educational practice, and have pushed the boundaries of knowledge and expanded thinking in the fields of education, teacher training, and professional development.

In the podcast, we will host lecturers, researchers, and experienced educators from both Israel and around the world, who have invested passion and professionalism in research, educational practice, and have pushed the boundaries of knowledge and expanded thinking in the fields of education, teacher training, and professional development.

אולי מעניין אותך גם?

תפריט