ד"ר ברק בר-זוהר

טכנולוגיות מידע ותקשורת בהכשרה להוראה: מחנות לימוד ושיתוף עמיתים – פרק 24

  1. ראשי
  2. תו חינוך
  3. טכנולוגיות מידע ותקשורת בהכשרה להוראה: מחנות לימוד ושיתוף עמיתים – פרק 24

!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים

קישור לסיכום בפורטל מס"ע

ד"ר ברק בר-זוהר משוחח על טכנולוגיות מידע ותקשורת בהכשרה להוראה: מחנות לימוד ושיתוף עמיתים.

מחנות לימוד (Edu-camps) הינם מפגשים בהם סטודנטים להוראה מתקשרים, מחליפים רשמים ומתוודעים לכלים טכנולוגיים חדשים. יוזמה זו נוסתה והצליחה באוניברסיטת איסלנד כקורס סמסטריאלי בשם טכנולוגיות מידע ותקשורת בו למדו סטודנטים לתואר ראשון בהוראה.

סטודנטים להוראה משוועים לאינטראקציות עם עמיתיהם. ההתקשרויות האנושיות הללו מעוררות אותם לחשוב, מעודדות אותן ליזום ומניעות אותם להרהר בנושאי טכנולוגיות מידע ותקשורת מקוונת בחינוך.

לאור השינויים הטכנולוגיים המהירים והמשמעותיים, מחנות הלימוד תופסים תאוצה באיסלנד והופכים לפופולאריים בשדה ההכשרה להוראה וגם בסדנאות פיתוח מקצועי, כנסים אקדמיים, וועדים מקצועיים ובתי ספר.

סטודנטים להוראה אשר נחשפים לכלים ולגישות דיגיטליות חדשות, בשלב מוקדם בקריירה המקצועית, עשויים להיות מודעים יותר למגוון האפשרויות הטכנולוגיות והתקשורתיות בהוראה. לא זו בלבד, הם עתידים להעשיר את העולמות הדיגיטליים והטכנולוגיים של עמיתיהם ותלמידיהם.

אולי מעניין אותך גם?

ספרות ילדים: היסטוריה, מבט ביקורתי והקשר ישראלי – פרק 75

ד"ר ברק בר-זוהר צולל אל מעמקי הנפש וההיסטוריה של ספרות הילדים ומשיב לשאלות הבאות: כיצד נוצרה ספרות הילדים? היכן התחילה? מהם המאפיינים שלה? ועוד…
לעמוד הפרק
תפריט