ד"ר ברק בר-זוהר, על ניהול דיונים פוליטיים כיתתיים.
מורים, מחנכים ומנהלים מוצאים עצמם חסרי-קול בבואם לדון בבעיות אקטואליות מורכבות והרות-גורל, כמו בחירות פוליטיות, עוינות בין ימין לבין שמאל, זכויות מיעוטים או התמודדות עם טרור.
בתי הספר הם אולי המוסדות היחידים המסוגלים להחדיר בדורות הצעירים את הרגישויות והמיומנויות הדרושות כדי להתמודד עם אלו המחזיקים באידיאולוגיות מנוגדות;
ניהול דיאלוג אינו משימה קלה, ואפילו המבוגרים מתקשים, במקרים רבים, לכבד את הצד האחר החותר נגדנו, להציג דעות מנוגדות לאלה של משפחתנו, קהילתנו או דתנו, להכיר בנרטיב השולל את הסיפור שלנו או לדבר על פוליטיקה בכלל;
על בסיס שורת מחקרים וראיונות עומק עם מחנכי כיתות מנוסים, הסכת זה מציג אסטרטגיות לניהול דיון פוליטי טעון בכיתות החינוך העל יסודי.