ד"ר ברק בר-זוהר

העידן המקוון: שיעורים וירטואליים חווייתיים ומלהיבים – פרק 54

  1. ראשי
  2. תו חינוך
  3. העידן המקוון: שיעורים וירטואליים חווייתיים ומלהיבים – פרק 54

!אוהב את הפוסט? שתף עם חברים

לפריט בפורטל מס"ע

ד"ר ברק בר-זוהר, על העידן המקוון : שיעורי וירטואליים חווייתיים ומלהיבים.

אחת הביקורות המרכזיות בנושא שיעורים מקוונים גורסת כי הם משעממים, לא-מלהיבים ומונוטוניים. אחת הסיבות לכך היא שהמורים או המרצים נוטים ללמד כאילו הם עדיין נמצאים בתוך כיתה. יתרה מכך, ההוראה המקוונת מרתיעה מורים ומרצים, וכתגובה לכך הם דבקים במצגת שקופיות, ממעיטים באינטראקציות עם הקהל, נשארים באזור הנוחות ומסתפקים בבינוניות. זוהי תופעה שחשוב מאוד לפתור משום שתלמידים וסטודנטים לומדים טוב יותר כאשר הם מעורבים ומתקשרים.

הוראת מקוונת מלהיבה ומאתגרת אינה מחייבת מומחיות טכנולוגית יתרה. אדרבא, הדגש הוא על הומאניות ויצירתיות וחתירה ללמידה חווייתית, הוראה מרוכזת-בתלמיד וקידום פדגוגיה אקטיבית.

מקור:

Flynn, M. (2021). The end of boring online PD: For virtual professional development to stick, make it engaging and challenging. Educational Leadership, 78, 5, 27-33

אולי מעניין אותך גם?

תפריט